Cele zajęć dydaktyczno-wychowawczych na miesiąc październik

„Jesień w sadzie”
– zapoznanie z wyglądem sklepu, z pracą ekspedientki,
– zapoznanie z literą o: małą i wielką, drukowaną,
– zapoznanie z nazwami drzew owocowych,
– rozwijanie sprawności fizycznej,
– rozwijanie umiejętności liczenia w zakresie sześciu,
– segregowanie owoców ze względu na ich pochodzenie,
– ustalanie równoliczności zbiorów,
– rozwijanie umiejętności liczenia,
– zapoznanie z zapisami cyfrowymi liczb 1 i 2,
– kształtowanie poczucia rytmu,
– zapoznanie z różnymi rodzajami zapasów i przetworów przygotowywanych na zimę,
– wyrażanie własnych obserwacji w pracy plastycznej.
„Jesień na działce”
– wielozmysłowe poznawanie warzyw,
– zapoznanie z literą a: małą i wielką, drukowaną,
– rozwijanie umiejętności wypowiadania się na dany temat,
– rozwijanie sprawności fizycznej,
– kształtowanie poczucia rytmu,
– zapoznanie ze sposobem wykonania stempli z warzyw oraz odbitek z ich wykorzystaniem,
– rozwijanie umiejętności liczenia,
– zapoznanie z zapisem cyfrowym liczby 3,
– rozwijanie umiejętności budowania dłuższych wypowiedzi,
– zachęcanie do zabawy w teatr,
– rozwijanie sprawności fizycznej.
„O sobie samym”
– rozwijanie umiejętności wyrażania i nazywania emocji,
– zapoznanie z literą m: małą i wielką, drukowaną,
– organizowanie zabaw muzyczno-ruchowych z wykorzystaniem instrumentów perkusyjnych,
– poznanie cech kwadratu,
– przyporządkowanie odpowiednich barw bohaterom pozytywnym i bohaterom negatywnym,
– rozwijanie sprawności fizycznej,
– zachęcanie do stosowania zwrotów grzecznościowych,
– dostrzeganie i kontynuowanie rytmów,
– organizowanie sytuacji sprzyjających budowaniu dziecięcych systemów wartości,
– tworzenie formy przestrzennej.
„Nasze zmysły”
– rozpoznawanie i nazywanie części ciała,
– zapoznanie z literą e: małą i wielką, drukowaną,
– uświadamianie istnienia różnych narządów zmysłów,
– rozwijanie sprawności fizycznej,
– rozwijanie umiejętności dodawania i odejmowania,
– rozwijanie umiejętności liczenia,
– zapoznanie z zapisem cyfrowym liczby 4,
– nauka piosenki,
– uświadomienie negatywnego wpływu hałasu na zdrowie człowieka,
– rozwijanie sprawności fizycznej,
– podkreślanie znaczenia zmysłu wzroku,
– poznawanie różnych rodzajów okularów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Skip to content